Sunday, September 27, 2015

Bienvenue à Genève - Part 2

Hari pertama aku sampai kat Geneva, aku cuma pusing-pusing sekitar hotel saja. Saja nak tengok apa yang ada. Lalu tepi-tepi rumah orang dalam keadaan yang sejuk. Memang best. Cantik betul rumah-rumah orang kat sana. Misi aku sebenarnya nak mencari nasik. Tak sia-sia pencarian aku akhirnya aku jumpa satu restaurant ni..berkonsepkan mediterranian. Restaurant Royal Oriental. Halal dan Terbaikkk!!
Antara salah satu rumah yang simple dan cantik plus scary..haha
Bergambar di depan restoran
Set Kebab..marvellous!! sedap dan mengenyangkan..
Cerita di hari pertama..itu saja..sebab hari tu dah nak malam plus nak hujan pulak kan. Lagipun, 1st day tu tak biasa lagi dengan public transport. So, jalan kaki sajalah dulu. [Next~]

No comments:

24th August 2007